zehraaaabb merhaba kızlar 39 +1 yarın hastane randevm var ama ne bı sancı be bi ağrı hiç bişey yok ve vücüdüm aşırı ödem topladı ve akıntım çok fazla sizde durumlar nasıl
Sla8995 zehraaaabb 39 değil ama Salı 37 olacağım 🤭🤭benimde akıntım var özellikle son 1-2 haftadır. Akıntı neden oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️
Busel zehraaaabb 38+5 bende ağrı sancı yok akşamları pelvik kemiklerim ağrıyor 2 3 gundur sadece ve aşırı mide bulantısı var bugün. Akıntı da cogaldi hem beyaz hem su gibi geliyor normalmis olur dedi doktor ondan rahatım. Rahim agzi yumusadigi icin akinti cogalirmis. Çarşambaya gidicez doktora bakalım ne alemde
zehraaaabb Sla8995 bişe olmaz inşallah annelik iç güdüsü geralde bende heean bişe olcakmış gıbı korkyyorum
Ppzgz Bende bugün 39 yarın kısmetse sezeryana gireceğim ama sabahtan beri karnım ağrıyor acile gitmedim serım vs verirler diye yarın narkoz alacağım diye korktum sıcak su torbası yapıyorum sürekli sırtıma 🥺
MinelHaapy 39+2 bıgün belim çok ağrıyor ve alt bölgem sızlıyor sarı akıntı oluyor doğum sancısı gibi değil ama bende biran önce doğurmak istyorum artık
zehraaaabb MinelHaapy evt bende bi an önce doğurmak istıyorum bı yandan da üzülüyorum hamileliğim bituyo dıye