babyasyanil Kızlar hamileliğimin 6. Haftasından beri kullanıyorum bazen aşırı akıntım oluyor dışarı çıkarken günlük ped takmak zorunda kalıyorum kıyafetime geçmesin diye pedde de sarımsı bi akıntı oluyor progestan yapar mı?
By-ay95 babyasyanil ben de kullanıyorum oluyor evet ilacın fazlası geri geliyor diye düşünmüştüm emin değilim
babyasyanil Aslibali kahverengi ilk başta olmuştu progestan yazdı 37. Haftaya kadar kullan dedi bidaha hiç gelmedi şükür
bebegimmm60 babyasyanil evet ben de kullandım sarımsı bir akıntı oluyor ama ped kullanmanı önermem o bölgede enfeksiyona neden olabilir sık sık iç çamaşırını değiştirmek daha sağlıklı 😊
babyasyanil bebegimmm60 dışarı çıkıyorum diye takmıştım dikkatimi cekti sarı olması travazol krem vermisti doktorum ondan sürdüm tekrar enfeksiyon ve mantar olmasına karşı. Nioli yağı mı ne varmış onu araştıracağım sağolun 😌
Mustafayigitvebeytugannesi babyasyanil ilacı alttan aliyosaniz sanırım ilaçtan sonra hemen mi ayağa kalktıniz. O zman yapıyor akıntı. Bende de olmuştu
Bet1 babyasyanil sarımsı bir akıntı değilde bende direk ilacın kalıntıları geliyor onun dışında akıntı yok. Gelen parçalarda ilaç renginde beyaz yani
Minyonannecik babyasyanil merhaba bu bir sorun yarattı mı sizde hatırlıyor musunuz bende progestan kullanıyorum 1 aydır şuan 11 haftalığız sarımsı akıntım var 2 gündür çok fazla