kutolg test sonuçları ne durumda kızlar benımki 1/240 çıktı doktor amnıyosentez yapılmalı dedı yaptırmak ıstemıyorum down sendromu olabılme ihtimalı 1/240 dedi
Msalbyrk kutolg 300 den aşasına öneriyolar. Ama yaptrrsan ondada düşük olablme ihtmali var..10 da 1 de olsa yaptrmazdm ben o benm cocugm allah onu bna emanet verdi her türlü dogacak ..