Geceleri kesik kesik nefes alıyorum ve gogsumun altında batma hissi oluyor sağdan sola dönerken de aynı sekilde tam bu haftada elim ayağım şişmeye başladı hareketleri artık canımı acıtıyor daha 1 ay var nasıl idare edicem bilmiyorum sizler nasılsınız iyi bayramlar bu arada