Ruzgarr Kbrmrt 2 hafta önde çıkmıs bizimki.simdi incelerken gördüm. ben sormayi unuttum doktora.1 hafta sonra gidince sorcam.siz sordunuz mu normal,olabilir falan dedimi.
Kbrmrt Ruzgarr Kaç haftalıksınız? Benimde 2.5 hafta önde gidiyordu. Son ayımda fark 5 güne düştü. Genetik olduğunu söylüyo doktorlar. Tek sıkıntı fark azalmazsa normal doğuma engel malesef:(
Ruzgarr Avcihavva ilerleyen haftalarda fark devam ederse normal doğuma engel olur mu onu merak ediyorum ben.sorcam bakalim
Ruzgarr Kbrmrt 22 haftalıgim.bende ilerleyen haftalrda fark devam ederse normal doguma engel mi diye merak ediyorum.sorcam bakalım zamanimiz var şimdilik
Kbrmrt Ruzgarr Evet ne yazık ki öyle bir durum söz konusu. Bebek kendiliğinden erken gelirse sıkıntı olmuyor. Ama gününü geçirdiğinde doktorların bekletme süresi kafa çapı yüzünden azalıyor :(
Avcihavva Bizim çok fazla değil 10 gün önden gidiyor demişti yani 34 haftalikken 36 hafta uyumlu çıkmıştı yarın kontrol bakalım ne dicek doktor
Avcihavva Kbrmrt doktor kontrolümüzü olduk çok şükür herşey yolunda normal gününde ilerliyor 37 olacak yarın usg de baş cevresi 37+4 uyumlu çıktı bi sorun yok dedi doğum kanalına inmemiş kilomuz 3300 gram olmuş ama ters dönmüş makat geliş duruyormuş 😊
Yarenelibol Bnmkisinin kafası tam dört haftadır kanalda bi miktarı 27 de gitim 30 haftalık gözüküo kafası dedi ve böyle giderse normal doğum olmayacak dedi suan 30+0 ım 1,30 da randevum var ve cok merak ediyorm Allahım bana bu normal doğumu nasip görsün bnde yaşamak istiyorm tek temenim bu erken gelme riski cok yüksekti bu haftaya kadar geldk çok şükür ciğer geliştiricimizide olucaz bu hafta