Esranurasya06 7 aylık hemileyim ve artık kıyafetlerim hiç olmuyor eşohmanlarında lastikli ama yine de sıkmasın diye Hamile eşohmanı almak istiyorum aranızda alan var mı nerden aldınız memnun musunuz????
Bircandeniz Esranurasya06 bende lcw den aldım şu anda bayram 23 koduyla indirimli alabilrsin zaten 2 ayın kalmış çok almana gerek yok
piiremsesinannesiii Esranurasya06 ben aldım canım hamile taytı eşofmanı şortu o kadar rahat ettim ki şimdi doğum için köye geldim köyde giyemiyorum aldıklarımı çapulcu gibi ne bulursam bol onu giyiyorum ama almanı tavsiye ederim bi iki tane alsan yeter zaten iki ayın kalmış
Kediler Lcw’den hamile pantolonu, eşofmanı aldım. İyi ki de almışım, böyle bir konfor yok. Yaptığım en mantıklı alışveriş olabilir
Kediler Sila66 büyük mağaza bile olsa internetten daha kolay bulunuyor sanki, internet sitesine de bir şans verin derim
Busrasaygi Penti hamile taytı lcw eşofmanı pentinin hamile taytını kaçıncı yıkayışım asla rengi atmadı süper bir şey 😊
Pinklove Esranurasya06 elbiseler var canım hamile için bol geniş güzel elbiseler Onlar daha rahat oluyor istersen onlardan al
Mummumlilo Ben 5 aylık hamileyim bol gelen pantolonlarımı giyerdim ama artık onlarda gelmiyor düğmeleri kapanmıyor hamile pantolonu aldım 3 tane çalıştığım için dönüşümlü giyiyorum hep aynı şeyler ama napim
Kediler Mummumlilo aynı durumdayım, 2 pantolon ve 1 elbiseyi iş yerinde dönüşümlü giyiyorum ama yapacak bir şey yok. Geçici bir süreç için dolabımızı baştan aşağı yenileyemeyiz ki
Avokadoluhayat Hamile taytıyla asla rahat edemedim ben mesela. Ya beli lastikli pantolonlar giyindim büyük beden ama bebiş büyüdükçe o bile sıkıyor insanı. En rahat elbise oldu benım için. Herkesin bir olmuyor rahat ettiği.
Bet1 Esranurasya06 benim ev giyimleri hep oluyor 28 haftalık hamileyim ama pantalonlar olmuyordu onu da lcden aldım çok iyiler. Üstler de hep oluyor zaten
Sla8995 Esranurasya06 valla ben hamile taytı ile geçirdim full yakın zamanda da inşallah doğum yapacağım . Hamile taytları çok iyi . Trendyoldan almıştım çokta rahat
Kediler Sla8995 doğum ağustosun sonunda görünüyor benim. Havalar ısındıkça tayt giymesi zulüm gibi olur. Keten pantolonlar bile bunaltacak gibi bir yerden sonra
mnli Esranurasya06 herkes lcw yazmış zaten onlineda daha çok çeşit var mağazalara göre 3 tayt 2 elbise 2 pantolon dönüşümlü giyiyorum üstlerimi hamile değil de oversize ya da büyük beden alıyorum hamilelik sonrası da kullanmak için. bol gömleklerim vardı onlar hala oluyor. Bu arada hamile taytlarını ben lohusayken de giydim ilk gebelikte çünkü sezeryan olmuştum karnım hemen gitmedi ve dikişim iyileşene kadar en çok onlarla rahat ettim
Sila66 Kediler ben ustume denemeyınce alamıyoruö bugun bıle bı xl l dene cıkar dene cıkar degısıyor kalıbına gore bana 4 dk anca alısverıs merkezı ondan gıdıyoruz hemen 🤍🤍🤍
miniyo Kediler Ben tesettürlüyüm ayrıca benim de doğumum ağustos da olacak . Şimdi den keten balon kol elbiseler aldım incecik ve rahatlar . Sizler de keten elbiseler tercih edebilirsiniz . Koton da lcw da vardı