Anneoluyorummmm_ Merhaba güzel annelerimm 10 haftalık hamileyim 3 gündür sırtımda böbreğimde ve midemde bıçak batırır gibi kramp girer gibi şiddetli ağrı yaşıyorum yaşayanınız oldu mu hiç
n1saa Idrar yolu enfeksiyonum var bnmde sirtimda ve böbreklerimde inanilmaz agrilarim var ilac kullandim halde gecmedi:/