Arassimo Ceycey58 doktor bana ananas yememelisin demisti cunki rahmi gevsetiyormus erken dogum tetikliyormus ama cok az yemekten herhaldw birsey olmaz
kevserky Ceycey58 bende yedim üç dört sefer. Ölçülü yedikten sonra hiçbir şey olmaz . Bir tabak yemiştim ben
Dilogunes-1 Bir dilim yedim tabii ki doktoruma danışarak. Düşük tehlikesi yapabilir. Herkesin vücudu bir değil.