Kızlar merhaba. 40+1 olduk bugün sancım vs yok doktorum pazartesi(yarın) hazırlıklı gel yatış verebilirim demişti ancak ben sancı vs olmadan hastaneye yatmak istemiyorum bi yandan korkuyorum bi şey olursa diye sizce ne yapmalıyım benim gibi olan var mı?