Nur4400 Arkadaşlar merhaba ilk öncelikle bayramınız mübarek olsun sizlere bırsey soracagım 4 buçuk aylık gebeyım tansıyomum cok yükselıyo ara ara oluyor ama yükseliyor neden olur bi tehlıkesı varmıdır
Momofelisa Nur4400 bayramdan sonra hemen iyi bir doktora görünün bence. Ertelenecek bir durum değil bence gebelikte tansiyon.
Medine05yasar Nur4400 bende 23 haftalık hamileyim tansiyonum yükseliyor doktorum dahliye doktoruna gönderdi ilac başladılar erken müdahale edilmese allah etmesin anne karnında ani bebek ölümleri gercekleşir yada gebelik zehirlenmesi yapıyor
pandasever Nur4400 Allah şifa versin Sakık ihmal etmeyin. Tekrar 15/16 görürseniz muhakkak takipli olduğunuz hastanenin aciline gidin. Bende de var ilaç başlandı.
myangelson Nur4400 kesinlikle doktora gitmen gerekiyor tansiyon şakaya gelmez benim sağlık ocağında 13 bile çıktığında yüksek diyip bırakmadılar beni düşürene kadar seninki çok daha yüksek bir değer. İlaç başlatırlar dahiliye veya kardiyolojiye yönlendirip
cookiemonsterr Nur4400 tabiki tehlikesi var canım çok önemli bir durum bende tansiyon hastasıyım doktoruna mutlaka bildir takip ettirip ilaç veriyor Allah korusun birşey olmasın sana bebeğine