Muhammedamine Sevdaberber benim idrar tolları enfeksiyonum vardı o zaman ayaklarımın altı yanıyordu . İdrar testi verdinmi son zamanlarda
Ilaydaile Sevdaberber sizin yine 37de başlamış ben 23üm bende de yanma var hep soğuk yerlere basıyorum bu yüzden 😄
Dilaam Sevdaberber benim basından berii yanıyor 38 deyim 🤣 Havalar sogududa azcık rahatladım kolonya döküp uyuyordum yada buz gibi suya sokuyodum ancq kesiyodu
Sevdaberber Muhammedamine geçen hafta kan idrar verdim çok şükür bir sıkıntı yok canım normalmiş bu durum aslında 🙂
Sevdaberber Ayyy sormayın bende soğuk yerlere basıyorum soğuk sular kolonyalar 😒anca dindiriyorum üşüteceğim diyede korkuyorum son zamanlar birde😂