Valla dondurmaya da aşerdim, canım çekti, başlığa öyle yazmasaydın falan demeyin hiç acımam yerim hepinizi😹😹😹😹😹
Dondurmanı en çok nasıl yemeyi seversiniz?
Ben orman meyveli dondurmalara bayılıyorum 😻çikolatalı falan fazla şekerli oluyor ya Siz peki?😽