25 Nisan en geç dogacak dedi bebegin ve 4 nisanda muayene oldum ozelde bakti 25 nisan son dogumun olucak dedi ve 25 onceside gelebilir bebek keyfi istrdigi kalmi isteği üzerine kalmış dedi bugün ayın 23’ü acaba doğru mudur gebeliyim ilk gebeliğim ona göre hazırlık yaptık ama herhangi bir belirti bir şey yok yani 25’e de bir şey kalmadı kafam çok karışık hanımlar bakar mısınız ben zaten gününü öğrenmek için özele gittim normalde devlete muayene oluyorum oda kesin tarih verdi belirtiler nedir anladım sence burada olmadığını doğumunu gerçekleşip gerçekleşmediğini nstye diye de bu ay iki kere girdim üçünde girdim de birde 13 de giirdim ağrım sızım sancım hiçbir şey yok. Anlamıyorum 39+2 günlük şuan