busenaz68 haklisiniz olacagi varsa mutlaka olur iki kaybim var onun da etkisi olabilir en ufak biseyde kalbim durcak gibi oluyor nefes alamiyorum kendimi korkutmakda istemiyorum o hale gelip olmayacagi varsa da stresten dolayi olur diye Rabbim yardimcimiz olsun evlat dunyaya getirmek cok guzel bir duygu ama cok zor hergun yeni bir problem kafaya takacak bisey buluyorum 36 haftayi gorurum insallah sag selamet evladini topraga koymak cok zor Rabbim tekrar ayni aciyi yasatmasin benimle birlikte hickimseye insallah