anayimbenanaaa Arkadaşlar 29+3 günlük hamileyim bugün ilk defa vajinamda kararma olduğunu fark ettim var mı benim gibi bu sorunu yaşayan ? Gebelikte mi oluyor bilemedim. Çözümü var mı bunun ?
_mmmmellek anayimbenanaaa benimde vajiam simsiyah olmuştu şimdi doördum kendiliğinden soyulub gidiyor o kararma
_mmmmellek Esraod göğüsde soyulup gidiyor vajinada ama bir tek göbek deliğinden kaldı birde koltuk altlarımda inşallah olnlarda geçer daha yeni 1 ay oldu