Merhabalar. Detaylı ultrasonda bebeğimin her iki böbreyinde hafif genişleme olduğu çıktı. Ama doktor erkek bebeklerde sık görülen bişey olduğunu, çok korkucak bişey olmadığını söyledi. Sünnet olduktan sonra ve tedavi ile geçiyo dedi. Bu durumu yaşayan varmı?