Şöyle sırt üstü yatılmamasının sebebi omurganın ordan atardamar geçmesi. Sırt üstü yapınca baskıdan dolayı damar sıkışıyor. Bu yüzden sırt üstü yatılmaması gerekiyor. Sırtınıza yastık ile desteklememiz işe yarayabilir. Bu arada elbet sırt üstüne yatıyoruz ama çok uzun olmamalı