Ay Bn bide bilmeden doğum yapacağımın gecesi küvette sıcak suya girmiştim 1 saat icinde oturdum hafif sancıları vardı ama Bn doğum sancısı olduğunu anlamadım düzebsizdi 2 haftadır az cok oluodu. Snra sbh 7 de suyum geldi hastaneye koştuk hemn 4 cm acılmam da varmıs. 11.52 de kızıma kavustm tek ıkınmada. Bn bunu hareketli olmama ve sıcak suya bağladım