@Caglasmz merhaba iyi bayramlar işlem sırasında biraz kendimizi kastığımız için rahmini açmak için biraz kasık ağrın oluyo ama beş dakikalık bir işlem ilk günü biraz kasık ağrın oluyor hatta benim biraz kanamam olmuştu kendimi sıktığım için rahmimi açtırmak zorunda kaldı dokturum ama ikinci aşılamam da olmadı