Arkadaşlar inanılmaz bir mide ağrısı ve şişkinlik yaşıyorum yani karnım sanki bom diye patlıcak gibi öyle rahatsızımki bi yandan da aşırı ağrıyor çok kötüyüm uyuyamıyorum 2 gündür o derece , önerisi olan var mı ? Rennie aldım fayda etmedi , lütfen önerilerimizi bekliyorum patlıcammm sanki 😭😭😭
28 haftalık hamileyim