Yagmursahdam Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim, göğüs ucum aşırı derece de acıyor. Özellikle sol taraf. Deneyimlernizi paylaşırsanız sevinirim. Ne yapmam lazım
handeserdes Yagmursahdam bende de oldu o zamanlar. hiçbir şey yapmadım. ama baya sürdü. doktor normal dediğinden kendiliğinden geçmesini bekledim. ama ilk 15-16 hafta birbirinden farklı belirtiler olsa da göğüslerim çok çok hassastı.