Hanife016 korkma bacım. Ben kendi sancım yanında suni de aldım. Zaten bir anda hobaaaa diye yüklenmiyorlar. Önce az az geliyor adet sancısı gibi, zaten açılma oldukça doğum yaklaştıkça ağrı şiddeti artıyor. Belki acı eşiğin yüksek anlamayacaksın bile. İnşallah sağlıkla bir avazda en az acıyla sızıyla mis kokulunu kucağına al canım. Dualarım seninle 🤗🤲