Gece uyurken bi anda sadece bi kolumda uyusma agri cekilme gibi hisler yasiyorum, sizde bu veya buna benzer birsey varmi. Huzursuz kol ve bacak sendromu diye dusundum ama magnezyum ilaci icinde bi nebzede olsa rahatlatiyo pskolojik olsa gece bianda kaldirmaz herhalde, bilemedim yasayanlar varmi :(