Bu gün 38 hafta oldum kızlar dün nişanım geldi ama sancılarım yoktu daha doğrusu varmış ama ben hissetmiyormuşum bu gün doktor kontrolü vardı 2 gün önce 2 cm açılmam vardı bu gün yine 2cm dedi istersen suni sancı ile doğurturm dedi ama ben istemedim eve git duş al egzersiz yap açılman olsun dedi ne yapabilirim yürüyüş ,merdiven in çık ,sıcak duş ,masaj bunları yaptım etkili olduğunu bildiğiniz bir yöntem var mı yazarmısınız lütfen 💙