OnlyBaby benim 2 buçuk sene neredeyse çocuk olmadı ve pcos vardı bende adetlerim çok duzensizdi 2-3 ayda 1 adet oluyordum yumurtlama falan çok sıkıntıliydı tembellik vardı yumurtalar gelisemiyor catlayamiyordu doktor önce adetlerimi düzene sokacak ilaç kullandırtti 3 ay sonra adetliyken yumurta geliştirici hap verdi kullandım bekleyelim kendisi çatlayacak mi dedi gün verdi o gün gittim baktı 22mm olmuş çatlamamis iğne yapalım dedi o şekilde iğne yapmıştı. Çatlayıp catlamadigini görüyor doktorlar. Bazı kişilerde çatlatma iğnesi hemen verilmiyor bir kaç ay sadece yumurta geliştirici hap ile deniyorlar mesela sonrasında iğne ile deniyorlar iğne ile de 2-3 kere deneniyormus sonra aşılama sonra tüp bebek diye devam ediyormuş