Nklciliss1 aslında yürümeye zorlasan kendini dedikleri gibi daha çabuk toparlarsın ben 3 günde toparlamıştım şuan 22. Günümdeyim çok çok iyiyim , rahimde kendini topluyor belki o yüzden de yapıyor olabilir canım doktorunun dediği gibi bol bol su tüket hem sütüne de iyi gelir bana hemşire bebeğimi ilk emzirdiğim gün sancın olabilir emzirdikçe rahim kasılır bebeğin senin kansızlığını önlüyor demişti