Kızlar dün akşam sancıyla acile gittim. Açıklığa baktılar yoktu NST’ye girdim düzenli sancılarım çıktı. Doktor hastanede takip önerdi 39+5ti. Suni sancı vermeyecez sadece takip amaçlı dediler bende hastane ortamında strese girerim diye sancıyı evde çekeyim dedim imza atıp çıktım. Ancak gece boyu sancıdan uyuyamadım. Sabah uyandığımda yine sancılarım vardı hatta dünkünden daha şiddetli hissediyordum. Yine hastaneye gittim açıklık yine yok sancı da 15dkda bir falan çıkınca doktorda sıklaşınca gel şimdi yapacak bişey yok dedi. 40+3 olunca hiçbir şey olmazsa suni sancı verebiliriz dedi. Dünkü sancılarla bile 1 cm açıklık olmadıysa suni amacıyla açıklık olur mu? Açıklık için ne yapmam lazım bu durumu daha önce yaşayan var mı