Gercekgulbahar Kızlar sancı enfeksiyon ve 1 cm açıklıkla sezeryana alınmıstım enfeksiyon hala da var nasıl geçebilir sizce ya hastanede takipdeyim şuanda ama eve geçince ilacla tedavi basliycak acaba süte ilaç gecermi ya