usenmedimyaptimbirvelet Sla8995 hâlâ 8 kullanan ben… tarihe gömülecek telefon ben kullanıyorum 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️
Cicegim38 usenmedimyaptimbirvelet RABBİMMMM EN GUZELLERİNİ NASİPPP ETSİN HERZAMAN EN İYİSİNİ HAK EDİYORUZZZZ ALİR ZAMANLA İNSALLAH
Cicegim38 Sla8995 kiz ne gezer bana diye kredi cekti aldi sirf kizmiyim diye gelir gelmez acti kendi adina kurdu kullaniyo 😂😂😂😂😂 kizmayim diye sana aldim dedi 😂😂😂 vermedi bana
Ceylanozzd En güzelleri bizlerin olsun kizlar 🌸♥️ kullananlarda gülerek iyi günler de kullansın 🌸💜 benim telefonum sürekli dönüyor s20fe kullanıyorum. Alabilsem iPhone 11 alırım o da eskidi 🙄🤣 bir sorayım dedim muhabbet olsun ,🤣
bastet Ceylanozzd pro ve max arasında pek fark olmuyo, max bana cok büyük geldiği için pro kullanıyorum. Eger alacaksanız eylul ekim gibi 15 cıkcak onu bekleyebilirsiniz