eylul1809 Kızlar 31. Haftadayız, bebeğin hareketlerini kasıklarımın en aşağısında hissediyorum çok fazla. Normal miiiii??? Herkes karnın aşağı inmiş diyor.
-Gr- eylul1809 bende 31 haftadayım kasıklarıma vuruyor altlarda geziyor doktoruma 30 haftada sormustum her yerde hissedebilirsin agrın yoksa sorun yok demisti
HanifeAsya eylul1809 bende 33 deyim aynısını banada deyip moralimi bozdular o gün taktım kafaya ama şimdi takmıyorum vaktinde gelsin sağlıkla kucağımıza alalım. Ben 28 hafta itibari ile el kol hareketlerini hissetmeye başladım bebek baş aşağı kafası sol bacağıma dayalı bayadır bu pozisyonda ellerini bence yani hissettiğim eller kolar hep kasıkta hissediyordum hatta idrar torbamı avuçluyor gibi oluyor israra sıkıştığında hareket ediyorsa o an normal bence artık büyüyorlar
eylul1809 -Gr- ağrı değilde bianda sanki bi akıntı yada pıhtı parçası gibi akıp gidecek gibi bi his oluyo. Gıdıklanma huylanma gibi