Dunyevi Buketterenn evet ama bende aşırı kararsız bi yapım var mesela bugün bunu düşünüyorum gün boyu hiç bişey yapasım gelmiyor moralim 0
Buketterenn Dunyevi aynı ben 😂😂 ama bu çocuğunuzun tüm hayatını etkileyecek bir konu oyüzden siz içinizden gelen içinize sineni yapın 💕
gudmorningbeya Dunyevi benim söylediğim isimleri beğenen görmedim daha herkes bir kulp takar benim eşimin kuzeni doğuma kadar kimseye söylemedi en iyisi o sanırım
asena123 Dunyevi kimsenin beğenmesini takma bence bende kızıma almira ismini koyacağım herkes bişey diyor çok zor söyleniyor vs gibi ama içine sindiyse koy başkaları diyor diye değiştirme bence
Dunyevi asena123 almira kolay bence nesini söyleyemiyor lar alya derken biraz dil aylaya kayıyor o doğru ama sizinki gayet söylenir
Moom16 Dunyevi 🤣🤣🤣kız insanlara ne bakmıyorsun her şeye bir şey bulurlar Ali koysan Ali veli kırkdokuz elli der der yani insanımız 🤣 sallaaa içinden geleni koy
Tugcebas Dunyevi Bende 8 aylık hamileyim ve kızımın İsmi Alya olucak. İnsanlar herşeye yorum yapmayı çok seviyor aldirmamanizi tavsiye ederim. Alya gökyüzü yüksek yer sema demek çokda güzel anlamı var bence :)
Dunyevi Tugcebas sizin kadar kararlı kalsaydım keşke ama eşimde peltek hafif Aharfini şapkalı okuyamıyor vazgeçtim