Merhaba ilk gebeliğim 2 haftadır hareketlerini hissediyorum son bir haftadır daha net hissediyodum ama bikaç gündür hareketlerinde azalma var sanki ve endişe ettim önceden daha kuvvetli ve sık sık hissediyodum daha da seyrek hissediyorum normal mi acaba haftasına göre