rbakseberber 12.haftamda hiçbir şeyim yokken sebepsiz bianda başladı,öyle az buz değil bebek bezi(6,numara) o bile dolup taşıyordu dakikalar içinde,avuç içinden büyük pıhtılar dusuruyordum 15 gün hastanede yattım,leke şekline dondukten sonra 1 ay kadar devam etti şimdi 27.haftamiz bitmek üzere bebeğin sağlıklı ise ne olursa olsun tutunuyor canım,bana bol su içmek iyi geldi kanamamin azalmasında etkili oldu,evet sürekli WC çıkıp o kanı görmek moralimi bozsada iyi geldikçe daha da çok içtim,çok geçmiş olsun size ❤️