Patatesliyumutta Yarın tam 6 hafta hamile oluyorum. Henüz keseyi göremedik. Yarın görürüm inşallah, yoksa biraz daha bekleyeyim mi gitmek için?
Hilalllle Patatesliyumutta 6. Haftada gözüküyor genelde benimde 5te gözükmemişti 6. Haftada görebilmiştik
minikmucizeemaak Patatesliyumutta Bende yarın kontrole gideceğim 6+6 olacak Allah’ın izniyle 5. Haftada keseyi görmüştük şimdi kalp atışı için gideceğiz bizde sağlıklı haberler alalım inşAllah bence görürsün keseyi ❤️🤲🏻
Asdfgh_jkl Patatesliyumutta ben 6+1 de kalp atışını duydum haftaya daha net duymak için gideceğim bence kesede görünür kalp atışı da
crazymommy minikmucizeemaak Ay canım bana da haber ver bende perşembe gideceğim İnşallah görürüz bebişleri 🥰🥰
Hasret5506 Patatesliyumutta bne 3.5 haftalık hamileyim bir kacgun sorna gel dedi doktor kese ve kalp atışı için ben 17.3 Luk beta ile ögrendim 2 gün sorna 39 a çıktı 4 gün sorna da 116 ya çıkmıştı normal mi doktor güzel ilerliyor dedi