Merhaba kızlar bir ben de mi böyle bilmiyorum ben çok mutsuzum bebeğim olmadığı için iki kere düştü ruh halim çok bozuk bayram Bana şehir oldu sürekli bebek aşa bebek yukarı çok ağladım kimseyi görmek kimseyle konuşmak istemiyorum iyice daraldım bunaldım evden çıkmak istemiyorum eşim surat asıyorum mutsuzum diye kızıyor geçecek mi bu günler