FatmaAselinAnnesi_60 laviniamom01 normal olacaktı bnm de canım aniden çok suyum geldi 1 cm açıklığım vardı mecbur beklemeden sezeryan oldum
ceylan_cakirr01 FatmaAselinAnnesi_60 sizin haftanızda benim de doktorum sezeryan günü verdi bana. Bende erken mi acaba diyorum ama. Sizde bi sorun olmadı değilmi. Kaç kilo doğdu bebişiniz acaba
FatmaAselinAnnesi_60 ceylan_cakirr01 benim ki ani oldu canım çok şükür bebeğim de sağlıklı sen de korkma Allah’ın izniyle