neslii7 merhaba, ben de sonuçlarımı bekliyorum. Fakat nereden öğreneceğim hakkında bilgim yok. Zeynep Kamil’de yaptırdım Dr. sonuç çıkınca randevu al ben vereceğim dedi. Ama sonuç e nabızda mı çıkıyor mesaj mı geliyor nasıl oluyor bilginiz bağcım yoksa ben gidip kontrol mu ediyorum hastaneye? Bir buçuk ayı geçti