Kız ön iki dişim dolguydu bugün zeytin yerken kırıldı bariz dişimin ortası açıldı çok kötü görünüyor 6 aylık hamileyim bunun için doktora gidebilir miyim dolgu yaptırabilir miyim doğuma kadar bekleyemem 😓 çok kötü görünüyor yaptıran var mı aranızda 😓 bebeğe zararı olur mu bilginiz var mı