Ulker_61 7 ci aydayım və bütün bedenime iyneler batıyor sanki .Kaşınıyorum .Ama kirlilik degil cunki her gun yıkanıyorum
Aysegul_9518 Ulker_61 ay bu bende de oluyor asla sebebini çözemedim, çok rahatsız edici sebebini bilen var mı acaba. Kontrole gidince doktora da soracağım ama belki başına gelen vardır
elifserra00 Ulker_61 Cilt kuruyunca kaşınır bol bol nemlendir. Bir de göbek bölgesinde kaşıntı olursa avuç içleriyle ovalarmış gibi kaşı genelde çatlaklar oluşmadan önce kaşıntı yapar kaşıdığında da malum sonuç 🥲
Yazmelegi_ Ulker_61 doktora gitmeniz de fayda var kaşıntı bile bazen normal sayılmıyormuş gebelik kolestazı olabiliyormuş
babyasyanil Kaşıntımın olduğunu söylediğimde doktorum hemen safra asitlerime baktırmamı söyledi. Her kaşıntı masum değil malesef gebelik kolestazı olabilir ihmal etmeyin