LMB 24+3teyim bende. Benimde belli olmuyor. Sanki yemek yemisimde afedersiniz tuvalete gitmemisim gibi bi siskinlik var sadece 😂 benmde sizinki gibi bi inip bi sisiyor. Tuvalete gittikten sonra iniyordur veya gaz cikariyorsaniz🙈 bir dahakine dkkat edin inip sisme zamanlarina, farkedersiniz. Endiselenecek bir sey yok yani allahin izniyle 😊