Semanur27-K Merhaba hanımlar İyi bayramlar size birsey sorucaktım biz 5+6 günlüğüz ama bugün sabah çok az kanamam geldi snra kesidi başkada gelmedi böle yaşayan var mı hiç endişe ettim biraz açıkçası
myangelson Semanur27-K gebelikte görülen her türlü kanama, lekelenme düşük tehdidi olarak değerlendirilir bir doktora acile gorunmen gerekiyor. Düşük önleyici ilaç vs kullanıyorsan bile kırmızı geldiyse kanama gitmelisin
Linaa90 Semanur27-K her ihtimale karşı doktoruna söyle canım ama korkma rengi kahverengi gibiyse normalmiş bana da oldu hem 11 haftalıkken hem de 14. Haftada ben doktora gittim kanama Alanı gözükmüyor demişti acil de iğne yapmıştı 11haftalıkkrn progestan kullanıyordum zaten 2 ye çıkardı doktor 14 haftalıkken söylemedim bile doktoruma
Semanur27-K myangelson acile gittim normal dedi yeni gebelik oldu için söyledi yinede kan degerlerime bakıcak
myangelson Semanur27-K her ihtimale karşı düşük önleyici hap vs verilmedi mi ? Progestan falan genelde bu gibi durumlarda veriliyor çünkü ya da kan değerlerine bakıp verecektir belki
Semanur27-K myangelson cnm gitim korkulacak bir şey yokmuş degerlerim iyi çıktı keseyide gördğm iğne birde hap verdi zaten
myangelson Semanur27-K dediğim gibi tedbir amaçlı başlamış iyiki gitmişsin geçmiş olsun rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🌸