Medinehnm Melikeeeeee1107l8 dönme hareketleri falan oluyormu birde azalması normalmiş o hafta ama saatlerce hareketi yoksa doktora git
Eviss4594 Melikeeeeee1107l8 ben de 37 deyim. Alanı daraldığı için eskiye nazaran daha az hareket ediyorlarmış ama tatlı seyler yiyip karnını okşayıp onunla iletişim kurmaya çalışırsan tepki verir diye düşünüyorum
Selisscee Melikeeeeee1107l8 bende korktm mesela dün akşam tatli da yemiştim durtuklesek bile hareket etmedi ama böyle dönme gibi hareket etti sadece eskisi gibi değiller sanırım uyuyordu o sırada sonra hareketleri başladı bu haftalar da normal galiba anlamadım