Kızlar merhabaa benim bir sorunum var yarın doktor randevum var zaten doktora soracağım ama bir de fikir almak istedim. Ben 28 haftalık hamileyim bir aydır neredeyse vajina girişimde değişiklik var etrafında sarkma gibi topak gibi şeyler var sizlerde de oldu mu gebelikle ilgili bir durum mu bu