Doktoruyla direkt iletişime geçtim arkadaşlar zaten. Belli semptomları takıp etmemı soyledı ama sukr bır sorun yok iştahı da gözleri de hafızası da yerınde. Doktorun onerdıgı kremı de kullanıyoruz suan cok daha ıyı
Ben ilk gun burda bır cok deneyımlı annelerın oldugu ıcın belkı ekstra bır krem oneren olur veya faydasını gordugu bısey olur dıye yazmak ıstedım
Yoksa sukr Allaha aklımız yerınde ılk doktoru ıle gorustım