Tubademirrr bi sıkıntı yoksa tabi çok beklemeyin yine de beklemekten başka çare yok🙂 oğlum 40+3 te kızım 35 gün olacak 40+5 te normal doğum oldu ikiside keyiflerine düşkün yavrularım geç gelmek istediler🙃 vakti saati bellidir Rabbim bi avazda kurtarsın sizleri