Sila66 alısverıse cıkıcagım tekrar yenı dogan alt ust takım kac tane olmalı ne kadar sure sonra gıyemıyorlar? yenı dogan zıbın kac adet olmalı 🤍 alt pijama kac tane olmalı(kac ay olmalı batanıye (kac tane olmalı mayıs da dogum yazlık mı olmalı 🤍
Prenses34_annesi Sila66 sana sadece şu yorumu yapayım canım sakın çok küçük kıyafetlere kaçma hemen büyüyorlar 🥰
kadertugrul7 Sila66 cok fazla yeni doğan almayin hatta fazla almayin kiyafet benim oglumda mayis bebegiydi havalar serindi uzun kollu almistim havalar isininca kisa kollu almaya başladım ve inanın çoğu kiyafetini sadece bir gün giydirebildim bizde heveslenip o kadar cok aldik ilk torun diye ailemde aldi bir sürü ikinci hamileliğim erkek olursa bebeğim hic kiyafete ihtiyacim yok hepsi yep yeni duruyor dedigim bazilari sadece 1er kez anca giyildi kırışıklığı bile yok
Biyologannee Sila66 yaşadığınız şehire göre Mayıs ayı değişiklik gösterebilir biz Ankara’dayiz oğlum Mayıs da doğdu ev soğuktu bence ben üşüyordum 😃 çok fazla tulum vs almayın giydiremedigim kıyafetler çok oldu çünkü 😅 iki ince battaniye iki muslin almıştım birer tane bile yetiyormus. Muslin daha çok kullandim çünkü önümüz yaz zaten. 0/1 sadece hastane çıkışı için alın hatta. Dah cok 3/6 alsanix daha iyi 😃
Duygumx Prenses34_annesi bencede ben çok pişmanım bir sürü Küçük kıyafet aldım kuzenim doğum yaptı oğlu hemen büyüdü yarısını giymeden keşke büyük alsaydım
Azra00 Prenses34_annesi canım ben Bi tane hastane çıkışı aldım 10 lu 3 tane de 5 li hastane çıkışı 0-3 ay, 2 tane de yeni doğan patikli tulum aldım, 2 tane de patiksiz alt aldım 0-3 ay yeterli mi, tabi kısa, uzun kol, sıfır kol çıtçıtlı atlette aldm 6tane
Prenses34_annesi Azra00 yeterli bence canım çünkü çok çabuk büyüyorlar yeni dogana hiç yer verme derim hemen birden büyüyor anlamıyorsun bile 03 iyi suanlik ama genelde 03-06 daha yoğunluk göster ne demek istediğimi zamanla anlarsın 🥰
Zeyzey055 Bebeğim prematüre olmasına rağmen asla küçük almadım kıyafetlerini 3 6 ay aldim hep çok çabuk büyüdü çünkü yani 4 aylıkken mesela 9 aylik kiyafet gyiyordu hep tam oluyordu çünkü sakin küçük alma canim zaten hersey ateş pahasına boşa masraf olmasin