gulgulsen bence yatırılmalı canim. Yani en nihayetinde bi sıkıntı varsa bebeğe müdahale edilecek bi durumun olmuyo ama sen kendini ona gore hazırlayıp o psikolojik olgunluğa oluşuyorsun. Ki bu çok zor bir durum inan ki. Bilmek en iyisidir her daim bence