20+4 hamileyim ancak iştahım hiç açılmıyor yemeklere tiksinerek bakıyorum ne zaman bitecek bu durum. Hep halsizim artık en iştahımın açık olduğu zamanlar olması gerekmez miydi ? Bu sıkıntılı durumlarım panik atağı tetikliyor ve ben hiç düzelemez oldum gerçekten çok yoruldum. 😞