PrensinibekleyenAnnee binnur64 bende beklim burda bende baktım buna dün bir model daha baktım süspansiyonluydu demir kırılır mı diye düşündüm
Nihlal binnur64 ben aldım bunu bir arkadaşımızda görmüştük kullanmak daha nasip olmadı ama arkadaşımda gördüğüm denediğim kadarıyla çook pratik birde alıcaksanız n11den alın satıcı aynı ben n11den 2600e almıştım şusn ne kadar bilmiyorum
Sla8995 binnur64 aynısını aldım 😊😊 daha kullanmadım ama yaz boyu pusetli şekilde kullanırım herhalde çünkü bebiş daha doğmadı.
binnur64 PrensinibekleyenAnnee aslında görerek almak en iyisi ama mağazalardaki çok pahalı bunlara da güvenemiyo insan iki arada bi derede kaldık, en zoru bebek arabasıymış ya
PrensinibekleyenAnnee E bebekte bir model beğendim 4500 dü ama çok geldi ilk çocuğum olsaydı alırdım kesin ama bu ikinci kullanacagım 2 sene diye çok para vermek istemiyorum. 3000 bine kadar kafamda bütçe oluşturdum.
binnur64 PrensinibekleyenAnnee aynen ben de öyle bide her yere arabayla gidildiği için bebek arabasını çok kaliteli aramıyorum sadece parka götürürken falan lazım olur diye alıyoruz
binnur64 PrensinibekleyenAnnee hepsiburada da şöyle bi model var trendyoldakiyle aralarında 50 tl oynuyo fiyat olarak ikisinden birini alıcam sanırım
PrensinibekleyenAnnee binnur64 sanki bu daha iyi duruyor gibi bende buna bakayım diğerinin rengini sevmemiştim.
binnur64 Melekler12 çok da anlamıyorum bebek arabası özelliklerini ama sürüşü, kapanması falan iyi mi
Melekler12 binnur64 harika canm çocuk kiliti var mesela puseti bebek arabasinin içine koyup kullanabilirsin özellikleri çok eşim daha iyi biliyor benden 🙈 ama iyikide aldım pişman olmazsın canm