Aynı şikayeti olan var mı ?
Sne aşırı derecede oluyor bel ağrısı bende
Sne 34+1 im ben de bel işe birlikte çatı ağrım var benim de 😥
Sne bende 35.5 belim çok ağrıyor
Doktora gitmek gerekir mi acaba telaşa gerek yok mu acaba ilk gebelik mi sizin de
Sne magnezyum kullanmıyorsan kullanmaya başla o biraz iyi geliyor